Kontaktirajte nas

+387 35 306 500

Mitra Trifunovića Uče do broja 161

75000 Tuzla, Bosna i Hercegovina

Sam pojam špedicije uglavnom se koristi u smislu carinskog posredovanja. Iako se bavimo potpunom logističkom uslugom i konsaltingom , odnosno savjetovanjem, Novošped d.o.o. Tuzla se kroz više od 30 godina poslovanja etablirao kao pouzdan i odgovoran partner upravo pri carinjenju roba. Carinjenje robe se odnosi na proces prolaska robe kroz carinu kako bi se mogla legalno uvoziti ili izvoziti iz jedne zemlje u drugu. Procedure carinjenja uključuju niz regulatornih zahtjeva, uključujući dokumentaciju, inspekciju i utvrđivanje i plaćanje carina i poreza , te drugih obaveza koje se plaćaju pri uvozu robe. Proces carinjenja robe može biti različito regulisan u Bosni i Hercegovini u odnosu na druge zemlje, kao što zavisi i od vrste robe koja se uvozi ili izvozi. Neka roba zahtijeva posebne dozvole ili licence, dok druga roba može biti podložna ograničenjima, kao što su kvote ili zabrane. Carinjenje može biti složen i dugotrajan proces, posebno za preduzeća koja nisu upoznata sa propisima i zahtjevima .

Novošped d.o.o. Tuzla svojim iskustvom i znanjem nastoji proces carinjenja učiniti što jednostavnijim i efikasnijim te nastoji pružiti potpune informacije i podršku kako bi dokumentacija bili u skladu sa zahtjevanom, a roba blagovremeno ocarinjena.

Važno je napomenuti da neadekvatna carinska dokumentacija i netačna prijava robe može čak dovesti i do oduzimanja robe koja nije pravilno procesuirana u skladu sa propisima. Ključno je osigurati usklađenost s carinskim propisima kako biste izbjegli kašnjenja, kazne ili pravne probleme. Zato birajte poslovne partnere koji će svojim znanjem, iskustvom i resursima , ovaj zakonom propisan postupak carinjenja učiniti što efikasnijim.

Mi kao carinski agenti (carinski posrednici ili agenti za uvoz/izvoz) smo profesionalci i osnovano možemo reći stručnjaci za pravne i regulatorne zahtjeve za uvoz i izvoz roba. Djelujemo kao posrednici između uvoznika i izvoznika i raznih vladinih agencija koje reguliraju međunarodnu trgovinu, ali je fokus na posredovanje u carinjenju i komunikaciju sa Upravom za indirektno/neizravno oporezivanje.

Evo nekoliko ključnih tačaka o našem poslu:

  • Naš posao uključuje pripremu i podnošenje potrebne dokumentacije, plaćanje poreza i tarifa, koordinaciju transporta, skladištenje i rukovanje robom, te osiguravanje da je sve u skladu sa domaćim i međunarodnim zakonima.
  • Naše jake komunikacijske vještine i znanja nam omogućavaju povezivanje između različitih sudionika, uključujući vladine službenike, te brodarske kompanije i klijente. Posvećeni smo detaljima, i posjedujemo odlične organizacione vještine te, dobro razumijemo sve relevantne propise i zakone.
  • Svi naši deklaranti posjeduju adekvatnu diplomu (međunarodno poslovanje, logistika ili srodna oblast). Naravno, svaki od njih posjeduje i licencu izdatu od strane nadležnog organa u Bosni i Hercegovini.

U konačnici, svoju ključnu ulogu vidimo u olakšavanju međunarodne trgovine, osiguravajući da se roba nesmetano i zakonito kreće preko granica uz minimalne zastoje.

Sve ovo nas čini jednim od lidera na BiH tržištu usluga carinskog posredovanja.

Imate pitanja o našim uslugama?

Naš tim iskusnih stručnjaka rado će vam pomoći.

Style Selector

Layout Style

Predefined Colors

Background Image